Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Reklamacje

REKLAMACJE

  • Reklamacje przedsprzedażne i niezgodności w dostawie.

Niezgodności w dostawie, reklamacje przedsprzedażne, towar uszkodzony podczas transportu, należy zgłaszać pisemnie (e-mailem lub faxem) w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki. Po upływie tego terminu reklamacje tego typu nie będą uwzględniane.
Uszkodzone paczki.
Prosimy prosimy o każdorazową kontrolę naszych dostaw, i dokładną ocenę stanu paczek. Jeżeli paczki wykazują wyraźne ślady uszkodzeń, takie jak wgniecenia, zmiażdżone narożniki, dziury lub inne ślady ingerencji, prosimy o wykonanie następujących zdjęć:

  1. Paczki bezpośrednio po jej wydaniu przez kuriera,
  2. Paczki z numerem listu przewozowego przygotowanej do kontroli
  3. Paczki podczas otwierania i kontroli,
  4. Zawartości paczki po jej otwarciu.
    W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub strat w towarze, prosimy o zachowanie i przekazanie nam zdjęć w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki.

W sytuacji gdy uszkodzenia kartonów są wyjątkowo poważne i istnieje wysokie prawdopodobieństwo zaniedbania, należy sporządzić pisemny protokół szkody, z dokładną datą i godziną dostawy, który zostanie podpisany przez kuriera. Ten dokument dołączymy do protokołu elektronicznego. - Link do protokołu - Protokół pisemny DPD

  • Reklamacje posprzedażne.

Reklamacje posprzedażne, oprócz reklamowanego towaru powinny zawierać:

  • zgłoszenie reklamacyjne - w formie pisemnej, zawierające nazwę reklamowanego towaru, datę sprzedaży, opis uszkodzenia, opis sytuacji w jakiej doszło do uszkodzenia, imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy do zgłaszającego.
  • kopię oryginału dowodu sprzedaży (paragon, lub faktura)

Niepełne, niekompletne reklamacje nie będą rozpatrywane.
Wysyłka reklamacji.

  • Reklamacje przedsprzedażne - towaru uszkodzonego podczas transportu, lub nieprawidłowego, zostaną odebrane przez nas, na nasz koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Przesyłki nadane do nas na nasz koszt, bez wcześniejszego ustalenia, nie będą odbierane - zostaną zwrócone do nadawcy.
Towar wymieniony zostanie dołączony do następnego zamówienia.

  • Reklamacje posprzedażne - należy przesyłać do nas na własny koszt (nadawcy). Reklamacje te będą rozpatrzone w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Rozpatrzone reklamacje odeślemy na nasz koszt.
Zaufane Opinie IdoSell
4.94 / 5.00 90 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-10-22
Wszystko jak najbardziej w porządku.
2024-08-23
bardzo rzetelna obsługa
pixelpixel