Reklamacje
REKLAMACJE
- Reklamacje przedsprzedażne i niezgodności w dostawie.
Niezgodności w dostawie, reklamacje przedsprzedażne, towar uszkodzony podczas transportu, należy zgłaszać pisemnie (e-mailem lub faxem) w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki. Po upływie tego terminu reklamacje tego typu nie będą uwzględniane.
Uszkodzone paczki.
W przypadku otrzymania uszkodzonych paczek w przesyłce, prosimy by przy pomocy kuriera i w jego obecności spisać protokół uszkodzonej przesyłki, na wypadek, gdyby uszkodzeniu uległ przesyłany towar. Umożliwi to nam zgłoszenie reklamacji i przyśpieszy ewentualną wymianę uszkodzonego w ten sposób towaru, lub zwrot jego wartości.
- Reklamacje posprzedażne.
Reklamacje posprzedażne, oprócz reklamowanego towaru powinny zawierać:
- zgłoszenie reklamacyjne - w formie pisemnej, zawierające nazwę reklamowanego towaru, datę sprzedaży, opis uszkodzenia, opis sytuacji w jakiej doszło do uszkodzenia, imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy do zgłaszającego.
- kopię oryginału dowodu sprzedaży (paragon, lub faktura)
Niepełne, niekompletne reklamacje nie będą rozpatrywane.
Wysyłka reklamacji.
- Reklamacje przedsprzedażne - towaru uszkodzonego podczas transportu, lub nieprawidłowego, zostaną odebrane przez nas, na nasz koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Przesyłki nadane do nas na nasz koszt, bez wcześniejszego ustalenia, nie będą odbierane - zostaną zwrócone do nadawcy.
Towar wymieniony zostanie dołączony do następnego zamówienia.
- Reklamacje posprzedażne - należy przesyłać do nas na własny koszt (nadawcy). Reklamacje te będą rozpatrzone w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Rozpatrzone reklamacje odeślemy na nasz koszt.