Warunki Współpracy
1. DOSTAWY i KOSZTY
Zamówiony towar wysyłamy firmą kurierską: DHL, DPD.
Koszty wysyłki:
- dla paczki o wartości poniżej 1000 PLN netto:
15 PLN netto przy płatności przelewem (przedpłata lub termin)
24 PLN netto przy płatności "za pobraniem"
- dla paczki o wartości powyżej 1000 PLN netto przesyłka jest bezpłatna
* Dokonanie dostawy towaru (zakończenie dostawy, a tym samym przeniesienie prawa własności towaru na nabywcę) następuje z chwilą przekazania towaru klientowi przez kuriera. Do tego czasu właścicielem towaru jest firma BIKE-SKICENTER Sp. z o.o. i jest ona stroną w przypadku zaginięcia przesyłki.
2. RABATY
Dla naszych klientów przewidziane są następujące rabaty:
za obrót:
2% - po przekroczeniu progu obrotów 10 000 PLN netto
3% - po przekroczeniu progu obrotów 15 000 PLN netto
4% - po przekroczeniu progu obrotów 20 000 PLN netto
5% - po przekroczeniu progu obrotów 30 000 PLN netto
6% - po przekroczeniu progu obrotów 35 000 PLN netto
* Obroty liczone są w ciągu jednego roku kalendarzowego. Obroty nie sumują się w kolejnych latach.
* Rabat wypracowany w poprzednim roku, przechodzi na rok następny.
* Rabat za obroty ulega zwiększeniu po przekroczeniu każdego kolejnego progu obrotów.
- za zamówienie on-line:
2% - za złożenie zamówienia poprzez system zamówień on-line na: https://bike-skicenter.pasaz24.pl/
* Wszystkie rabaty przysługują wyłącznie kontrahentom, którzy nie mają przeterminowanych płatności.
3. FORMY PŁATNOŚCI
Na początku współpracy umożliwiamy naszym klientom wyłącznie następujące formy płatności:
- płatność "przelew przed odbiorem" - forma sugerowana, (ustawiana domyślnie)
- Płatność dokonywana przelewem, na podstawie wystawionej i przesłanej przez nas faktury pro-formy, po fizycznym przygotowaniu zamówionego towaru. Dzięki temu klient za każdym razem jest powiadomiony które pozycje ze złożonego zamówienia otrzyma. Aby uniknąć opóźnień w wysyłce, należy przesłać do nas potwierdzenie przelewu e-mailem.
- płatność "za pobraniem" - forma opcjonalna, przyśpieszająca wysyłkę zamówionego towaru.
- płatność "gotówką" - przy odbiorze osobistym.
Płatności terminowe (odroczone) udostępniamy jedynie naszym stałym klientom. Okres kredytowania i jego wysokość ustalana jest za każdym razem indywidualnie na podstawie historii sprzedaży.
Płatności kartami kredytowymi i płatniczymi objęte są dodatkowym 1% kosztem doliczanym do faktury.
4. ZAMÓWIENIA
Zamówienia można składać w następujący sposób:
- on-line - poprzez system zamówień hurtowych na: https://bike-skicenter.pasaz24.pl/
- e-mailem - na adres: zamowiania@bike-skicenter.pl
- telefonicznie - tylko w wyjątkowych wypadkach pod numerem: 71 336 28 54.
Klienci odwiedzający nas osobiście we Wrocławiu przy ulicy Pięknej 24, nie muszą wcześniej składać zamówienia - magazyn jest przystosowany również do prowadzenia "stacjonarnej" sprzedaży hurtowej. Złożenie jednak wcześniejszego zamówienia przyspiesza realizację dostawy.
Zamówienia są realizowane wyłącznie w kolejności ich wpływania, w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia.
5. REKLAMACJE
- Reklamacje przedsprzedażne i niezgodności w dostawie.
Niezgodności w dostawie, reklamacje przedsprzedażne, towar uszkodzony podczas transportu, należy zgłaszać pisemnie (e-mailem lub faxem) w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki. Po upływie tego terminu reklamacje tego typu nie będą uwzględniane.
Uszkodzone paczki.
W przypadku otrzymania uszkodzonych paczek w przesyłce, prosimy by przy pomocy kuriera i w jego obecności spisać protokół uszkodzonej przesyłki, na wypadek, gdyby uszkodzeniu uległ przesyłany towar. Umożliwi to nam zgłoszenie reklamacji i przyśpieszy ewentualną wymianę uszkodzonego w ten sposób towaru, lub zwrot jego wartości.
- Reklamacje posprzedażne.
Reklamacje posprzedażne, oprócz reklamowanego towaru powinny zawierać:
- zgłoszenie reklamacyjne - w formie pisemnej, zawierające nazwę reklamowanego towaru, datę sprzedaży, opis uszkodzenia, opis sytuacji w jakiej doszło do uszkodzenia, imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy do zgłaszającego.
- kopię oryginału dowodu sprzedaży (paragon, lub faktura)
Niepełne, niekompletne reklamacje nie będą rozpatrywane.
Wysyłka reklamacji.
- Reklamacje przedsprzedażne - towaru uszkodzonego podczas transportu, lub nieprawidłowego, zostaną odebrane przez nas, na nasz koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Przesyłki nadane do nas na nasz koszt, bez wcześniejszego ustalenia, nie będą odbierane - zostaną zwrócone do nadawcy.
Towar wymieniony zostanie dołączony do następnego zamówienia.
- Reklamacje posprzedażne - należy przesyłać do nas na własny koszt (nadawcy). Reklamacje te będą rozpatrzone w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Rozpatrzone reklamacje odeślemy na nasz koszt.