Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Warunki Współpracy

1.     DOSTAWY i KOSZTY

Zamówiony towar wysyłamy firmą kurierską: DHL, DPD.

Koszty wysyłki:

  • dla paczki o wartości poniżej 1000 PLN netto:

15 PLN netto przy płatności przelewem (przedpłata lub termin)

24 PLN netto przy płatności "za pobraniem"

  • dla paczki o wartości powyżej 1000 PLN netto przesyłka jest bezpłatna

* Dokonanie dostawy towaru (zakończenie dostawy, a tym samym przeniesienie prawa własności towaru na nabywcę) następuje z chwilą przekazania towaru klientowi przez kuriera. Do tego czasu właścicielem towaru jest firma BIKE-SKICENTER Sp. z o.o. i jest ona stroną w przypadku zaginięcia przesyłki.

2.      RABATY

Dla naszych klientów przewidziane są następujące rabaty:

za obrót:

2% - po przekroczeniu progu obrotów 10 000 PLN netto

3% - po przekroczeniu progu obrotów 15 000 PLN netto

4% - po przekroczeniu progu obrotów 20 000 PLN netto

5% - po przekroczeniu progu obrotów 30 000 PLN netto

6% - po przekroczeniu progu obrotów 35 000 PLN netto

* Obroty liczone są w ciągu jednego roku kalendarzowego. Obroty nie sumują się w kolejnych latach.

* Rabat wypracowany w poprzednim roku, przechodzi na rok następny.

* Rabat za obroty ulega zwiększeniu po przekroczeniu każdego kolejnego progu obrotów.

- za zamówienie on-line:

2% - za złożenie zamówienia poprzez system zamówień on-line na: https://bike-skicenter.pasaz24.pl/

* Wszystkie rabaty przysługują wyłącznie kontrahentom, którzy nie mają przeterminowanych płatności.

3.     FORMY PŁATNOŚCI

 Na początku współpracy umożliwiamy naszym klientom wyłącznie następujące formy płatności:

  • płatność "przelew przed odbiorem" - forma sugerowana, (ustawiana domyślnie)
  • Płatność dokonywana przelewem, na podstawie wystawionej i przesłanej przez nas faktury pro-formy, po fizycznym przygotowaniu zamówionego towaru. Dzięki temu klient za każdym razem jest powiadomiony które pozycje ze złożonego zamówienia otrzyma. Aby uniknąć opóźnień w wysyłce, należy przesłać do nas potwierdzenie przelewu e-mailem.
  • płatność "za pobraniem" - forma opcjonalna, przyśpieszająca wysyłkę zamówionego towaru.
  • płatność "gotówką" - przy odbiorze osobistym.

Płatności terminowe (odroczone) udostępniamy jedynie naszym stałym klientom. Okres kredytowania i jego wysokość ustalana jest za każdym razem indywidualnie na podstawie historii sprzedaży.

Płatności kartami kredytowymi i płatniczymi objęte są dodatkowym 1% kosztem doliczanym do faktury.

4.     ZAMÓWIENIA

Zamówienia można składać w następujący sposób:

Klienci odwiedzający nas osobiście we Wrocławiu przy ulicy Pięknej 24, nie muszą wcześniej składać zamówienia - magazyn jest przystosowany również do prowadzenia "stacjonarnej" sprzedaży hurtowej. Złożenie jednak wcześniejszego zamówienia przyspiesza realizację dostawy.

Zamówienia są realizowane wyłącznie w kolejności ich wpływania, w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia.

5.     REKLAMACJE

  • Reklamacje przedsprzedażne i niezgodności w dostawie.

Niezgodności w dostawie, reklamacje przedsprzedażne, towar uszkodzony podczas transportu, należy zgłaszać pisemnie (e-mailem lub faxem) w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki. Po upływie tego terminu reklamacje tego typu nie będą uwzględniane.

Uszkodzone paczki.

W przypadku otrzymania uszkodzonych paczek w przesyłce, prosimy by przy pomocy kuriera i w jego obecności spisać protokół uszkodzonej przesyłki, na wypadek, gdyby uszkodzeniu uległ przesyłany towar. Umożliwi to nam zgłoszenie reklamacji i przyśpieszy ewentualną wymianę uszkodzonego w ten sposób towaru, lub zwrot jego wartości.

  • Reklamacje posprzedażne.

Reklamacje posprzedażne, oprócz reklamowanego towaru powinny zawierać:

  • zgłoszenie reklamacyjne - w formie pisemnej, zawierające nazwę reklamowanego towaru, datę sprzedaży, opis uszkodzenia, opis sytuacji w jakiej doszło do uszkodzenia, imię i nazwisko oraz telefon kontaktowy do zgłaszającego.
  • kopię oryginału dowodu sprzedaży (paragon, lub faktura)

Niepełne, niekompletne reklamacje nie będą rozpatrywane.

Wysyłka reklamacji.

  • Reklamacje przedsprzedażne - towaru uszkodzonego podczas transportu, lub nieprawidłowego, zostaną odebrane przez nas, na nasz koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Przesyłki nadane do nas na nasz koszt, bez wcześniejszego ustalenia, nie będą odbierane - zostaną zwrócone do nadawcy.

Towar wymieniony zostanie dołączony do następnego zamówienia.

  • Reklamacje posprzedażne - należy przesyłać do nas na własny koszt (nadawcy). Reklamacje te będą rozpatrzone w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Rozpatrzone reklamacje odeślemy na nasz koszt.
Zaufane Opinie IdoSell
4.94 / 5.00 90 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-13
pełen profesjonalizm szybka realizacja
2024-08-05
jak zwykle bardzo szybko i profesjonalnie
pixelpixel